Garantie
Procedure bij foutieve levering
Bij ons staat één ding centraal: jouw beleving! Wij zijn gepassioneerd in het creëren van maaltijden die je zintuigen prikkelen en jouw smaakpapillen laten dansen vreugde. elke hap moet een aangenaam avontuur zijn, daar staan wij voor!
Je kunt erop vertrouwen dat wij elke bestelling hier met de uiterste zorg behandelen, van de selectie van verse ingrediënten, naar bereiden van de maaltijd en tot ver versturen van het pakket.
Maar laten we eerlijk zijn, het leven zit vol verassingen en soms kunnen er hobbels op de weg zijn waar wij helaas geen invloed op hebben. Ondanks onze zorg en toewijding is het niet altijd mogelijk om elke bestelling onbeschadigd of op tijd af te leveren, hoe vervelend dit ook is.
Hoewel we trots zijn op onze inspanningen om elke bestelling onberispelijk en op tijd af te leveren, willen wij jou laten weten dat we te maken krijgen met verschillende factoren die buiten onze controle liggen. Bezorgdiensten kunnen onze pakketten beschadigen of vertragen of er kunnen andere factoren meespelen.
Toch willen wij benadrukken dat we er allen aan zullen doen om de situatie op te lossen. Wij luisteren naar jou feedback, zoeken naar een oplossing en streven naar verbetering om jou ervaring zo positief mogelijk te maken.
Wijzigingen:
WANNEER DOOR DE KLANT ZONDER OVERLEG MET THE MUSCLE CHEF HET BEZORGMOMENT WORDT GEWIJZIGD IN DE POSTNL APP BETEKEND DIT DAT HET PAKKET AUTOMATISCH 1 TOT 2 DAGEN LATER WORDT BEZORGD DOOR POSTNL. HIERDOOR VERVALT DE GARANTIE EN IS THE MUSCLE CHEF NIET MEER AANSPRAKELIJK VOOR DE LEVERING
Melden probleem
Bij het melden van een probleem/klacht over de levering hanteren wij de volgende procedure om ervoor te zorgen dat wij hierop snel en adequaat kunnen reageren. Mocht er iets mis zijn met de bestelling, maak dan altijd een foto/video als bewijs en stuur deze naar: [email protected] met het ordernummer. Dit voorkomt enige vorm van discussie waardoor wij hier direct op kunnen reageren/handelen, zonder foto/video bewijs is er geen garantie. Bv als een product bij aankomst dermate beschadigd is dat het niet meer geconsumeerd kan worden of als een product volledig ontdooit is aangekomen, laat dit d.m.v. foto/video zien. In sommige gevallen worden de producten vers verstuurd (zie productie datum sticker) in dat geval zal het product niet bevroren aankomen en kan het direct de vriezer in. Wij zullen ten alle tijden ons best doen om je ze goed als mogelijk te helpen. Echter wanneer wij niet binnen 24 uur na ontvangst van het pakket gecontacteerd worden komt de garantie te vervallen. Wordt het probleem op tijd gemeld zorgen wij altijd voor een passende oplossing.
Wat te doen bij kapot geleverde maaltijden?
- Folie heeft losgelaten: Als de folie van de verpakking is losgeraakt, is het belangrijk om de maaltijd direct goed te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Een handige oplossing is om de maaltijd in te pakken in vershoudfolie, zo is de maaltijd nog enkele weken te bewaren in de vriezer.
- Deels gebroken bakjes: Wanneer het bakje waarin de maaltijd is verpakt slechts gedeeltelijk is gebroken of gescheurd, is deze in de meeste gevallen nog prima te consumeren. Wanneer er toch stukjes plastic in de maaltijd zitten raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. ([email protected])
- Bakje grotendeels kapot met stukjes plastic in de maaltijd: Als het bakje volledig kapot is en er meerdere stukjes plastic in de maaltijd liggen, raden wij af om de maaltijd te eten. De kans is groot dat er ongezien een stukje plastic in het eten zit, wat schadelijk kan zijn voor de gezondheid. In dit geval raden wij aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice. ([email protected])
Gids maaltijden beoordelen
Het beoordelen van temperatuur van maaltijden - een gids
Als bedrijf willen wij voedselverspilling minimaliseren, maar we blijven daarbij wel waarde hechten aan de voedselveiligheid. Samen staan we sterk tegen voedselverspilling.
Hieronder geven we een overzicht van verschillende scenario's en hoe je kunt bepalen of jouw maaltijd nog eetbaar en bevriesbaar is:
LET OP! Het komt regelmatig voor dat wij de maaltijden op de dag van versturen nog hebben bereid. De maaltijd is in dit geval nog niet bevroren in onze vriezers. Check bij aankomst de productiedatum. Zit hier 1, 2 of 3 dagen verschil in met de huidige datum, dan kan je deze gerust in de vriezer plaatsen.
- Maaltijd compleet bevroren op -18 graden Celsius: Als de maaltijd volledig bevroren is, kun je deze zonder aarzeling direct in de vriezer plaatsen. Dit is de ideale temperatuur om voedsel te bewaren en te bevriezen, waardoor de smaak en voedingswaarde behouden blijven.
- Maaltijd licht indrukbaar aan de zijkanten, kern nog solide, rond de -12 graden Celsius: Wanneer de maaltijd indruk baar is aan de zijkanten, maar de kern nog stevig bevroren is en de temperatuur rond de -12 graden Celsius ligt, kan je deze zonder problemen in de vriezer plaatsen.
- Maaltijdinhoud komt los bij indrukken, rond de -6 graden Celsius: Als de inhoud van de maaltijd begint los te komen wanneer je erop drukt en de temperatuur rond de -6 graden Celsius ligt, is de maaltijd nog steeds prima in te vriezen. Het is echter essentieel dat dit snel gebeurt om de kwaliteit te behouden.
- Maaltijd heeft bijna of geen ijsvorming meer, voelt nog gekoeld aan: Wanneer de maaltijd bijna geen ijsvorming meer heeft, maar nog wel gekoeld aanvoelt, kun je deze nog binnen 3 dagen na levering zonder problemen consumeren. Het is echter niet langer aan te raden om de maaltijd in de vriezer te plaatsen; in plaats daarvan leg je deze in de koelkast.
- Maaltijden zijn volledig ontdooid en niet meer gekoeld: Als de maaltijden volledig ontdooid zijn en niet meer gekoeld aanvoelen, gooi ze dan direct weg. Neem vervolgens contact met ons op volgens de geldende procedure, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing.
Retour:
Reeds geleverde maaltijden kunnen niet retour genomen i.v.m. Hygiënisch oogpunt, mochten er problemen zijn met de kwaliteit van de maaltijden wordt dit uiteraard ten alle tijden opgelost.
Wij willen benadrukken dat we nooit zullen vragen iets te eten waar je niet achterstaat. Jou tevredenheid staat voorop. De bovenstaande informatie is bedoeld voor het geval je de inhoud van het pakket zelf wilt beoordelen. Heb je vragen of twijfels over de staat van de geleverde maaltijden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. ([email protected])